Ovi uvjeti prodaje definiraju postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno reklamacije robe ponuđene na našim stranicama. Isporučitelj je KLIMA BUHIN, u daljnjem tekstu „Isporučitelj). Kupac robe je svaki kupac koji kupi najmanje jedan proizvod, plati virmanom (uplatnicom) u banci (pošti ili FINI) na žiro račun isporučitelja.

Napomene: U slučaju storna ili povrata, kupcu se vraćaju euri (€) na njegov račun.

Ako smo greškom istaknuli prenisku cijenu proizvoda, nismo dužni dostaviti Vam taj proizvod po navedenoj, pogrešnoj cijeni ako Vas o istom obavijestimo prije nego što Vam pošaljemo predmetni proizvod. U takvim okolnostima zadržavamo pravo otkazati Vašu narudžbu. U slučaju otkazivanja Vaše narudžbe, vratit ćemo vam puni plaćeni iznos.

 

Povrat i reklamacije

Predmet i komercijalna svrha Ugovora je kupnja odabranog proizvoda ili usluge na daljinu (mailom ili telefonskim putem). Ugovor se zaključuje sredstvima daljinske komunikacije (Ugovor sklopljen na daljinu).

Sve narudžbe koje ste postavili mailom ili telefonskim putem bit će tretirane kao ponuda za kupnju robe ili usluga od nas i imamo pravo odbiti takve ponude u bilo kojem trenutku.

Do sklapanja ugovora doći će u trenutku kad otpremimo robu i pošaljemo vam račun. Ugovor će se odnositi samo na one proizvode ili usluge čije smo otpreme potvrdili.

1. Računanje roka za jednostrani raskid ugovora

Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.

Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom na KLIMA BUHIN obrt vl. Franjo Buhin, Maksimirska cesta 11, Zagre) ili elektroničkom poštom na info@klima-buhin.hr, u kojoj će navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona ili adresu elektroničke pošte, a možete koristiti i priloženi primjer obrasca za jednostrani raskid ugovora, a koji se nalazi na dnu ovih Uputa.

Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana:

  1. kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed – u slučaju sklapanja kupoprodajnog ugovora
  2. kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe – u slučaju sklapanja ugovora koji se odnosi na više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki
  3. kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, predan u posjed prvi komad ili prva pošiljka robe – ako je ugovorena redovita isporuka robe kroz određeni vremenski period.

Korisnik nema pravo na jednostrani raskid Ugovora:

– ako je protekao rok od 14 dana

– ako mu je usluga u potpunosti isporučena, a ispunjenje je započelo uz njegov pristanak te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid Ugovora ako mu usluga bude potpuno ispunjena.

– ako je predmet Ugovora roba roba koja je otvarana, a nije instalirana te kao takvoj nije utvrđen nedostatak ne može biti vraćena.

2. Povrat uplaćenog iznosa

Ako jednostrano raskinete ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, bez odgađanja, bez troškova isporuke, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora.

Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste Vi izvršili uplatu. Povrat novca može biti izvršen samo putem transakcijskog računa.

Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena nazad na skladište te bude pregledana.

3. Povrat robe

Korisnik je dužan robu predati ili je poslati na adresu KLIMA BUHIN obrt vl. Franjo Buhin, Maksimirska cesta 11, 10000 Zagreb, bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada je obrtu KLIMA BUHIN uputio svoju odluku o jednostranom raskidu Ugovora. Izravne troškove povrata robe korisnik mora snositi sam. Korisnik se moli da prije se prije raskida Ugovora javi na  info@klima-buhin.hr kako bi mu bio objašnjen postupak vraćanja robe.

4. Troškovi povrata robe

Potrošač snosi izravne troškove povrata robe, osim ako je trgovac pristao snositi te troškove ili ako je trgovac propustio obavijestiti potrošača o tome da je dužan snositi te troškove.

5. Odgovornost potrošača za umanjenje vrijednosti robe

Potrošač je dužan vratiti proizvod u istom stanju u kojem je proizvod primio. Za slučaj vraćanja proizvoda koji je otvaran, proizvoda bez ambalaže, s oštećenom ambalažom ili bez dokumentacije koja prati proizvod, prodavatelj ima pravo umanjenja povrata novčanih sredstava potrošaču za 20 % kupoprodajne cijene proizvoda. U slučaju umanjenja vrijednosti proizvoda koje je rezultat rukovanja proizvodom prodavatelj će se naplatiti iz iznosa primljene kupoprodajne cijene u omjeru umanjenja vrijednosti robe prema vlastitoj procjeni uzimajući u obzir objektivne kriterije svakog pojedinog slučaja.

Korisnik (kupac) je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

U slučaju materijalnih nedostataka prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima, posebice Zakonu o obveznim odnosima Republike Hrvatske.

Ukoliko proizvod ima skriveni nedostatak (npr. proizvod je slomljen ili ogreben što je nastalo uslijed transporta ili krivog skladištenja) što kupac utvrdi po otvaranju proizvoda bez korištenja, montaže, odnosno stavljanja proizvoda u funkciju, a što je utvrđeno od strane ovlaštenog servisa – kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat novca, zamjenu proizvoda, uklanjanje nedostatka ili umanjenje cijene.

Reklamacija

Proizvodi za koje dajemo jamstvo u skladu sa zakonom i jamstvom određenim od strane proizvođača imaju jamstveni list. Pravo na korištenja jamstva ostvaruje se uz predočenje računa i jamstvenog lista. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun. Datum izdavanja računa je datum početka aktiviranja jamstva. Uz opis proizvoda nalazi se podatak na koji period je osigurano jamstvo za određeni proizvod.

U slučaju izdavanja jamstvenog lista kojim proizvođač jamči ispravnost proizvoda u tijeku određenog vremena, kupac može, ako proizvod nije ispravan zahtijevati da se taj proizvod u razumnom roku popravi, ili da mu se umjesto popravka preda drugi takav ispravan proizvod. Ukoliko za vrijeme trajanja jamstvenog roka nastupi neispravnost proizvoda isti se dostavlja u ovlašteni servis naveden u jamstvenom listu.

Pravo na korištenje jamstva ostvaruje se isključivo uz predočenje računa. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun. Neispravnost proizvoda nastala kao posljedica nepravilnog korištenja i/ili nepostupanja u skladu s uputama nije osigurana jamstvom. Servisiranje i prodaja zamjenskih dijelova za kupljeni proizvod osigurana je putem ovlaštenih servisera navedenih u jamstvenom listu.

Zamjene nisu moguće.